kisah dongeng aku ! ...

My Photo
nyahpudina mint
ipoh, Japan
name: nurul fatihah binti abdullah fathil ! call me nyah ...so easy rite ?? age :going to be 2o soon dis april .. faberet : listening korean songs ! L.O.V.E aisekerim pudina ! .. hate Y.E.L.L.I.N.G ! hate A.R.R.O.G.A.N.T ! hate my T.E.M.P.E.R !!! i can't to control my anger ! so u all watch out !.. im not ur maid oke ! i like to be ur friend! love H.O.N.G.G.I !!! ... love M.I.N.H.O !!! ...
View my complete profile

pengikut terhormat !

Monday, March 7, 2011

perangai ta bolei blah !

korang pena ta alami situasi yg aku pena alami nie ???
situasi di mana ade kawan yg makan kawan ! 
aku nk jelas an lg kat sinie ! *kawan makan kawan ... ! *
benda nie bukan terjadi semalam ke o arinie ..tp da terjadi berkurun lme da dlu ..
tp ntah nape tetibe je mlm nie aku teringin nk entry sal cite nie kat korang ! ..
maybe teringat balik kisah nie kot !
asal ? asal ? asal ?
ntah aku pun ta tau .. no idea oke ! 

kalau ingat an balik benda nie mang menyakit an ati aku sungguh !
kekadang aku nak sangat supaya aku hlang ingatan ..
ops ! wat ? jap2 ! ta kan la di sebab an benda bodoh camnie .. aku nk jd org yg hlang ingatan lak an ?? no way ...
tp serius sgt2 ..benda nie wat aku sakit hati ..
nak lari dari benda nie sampai bile ??
tapi lau aku lari sampai 1000 tahun pun benda nie tetap akn sentiasa jd *nightmare* aku an ?? so terima ajela ..

erm ?? nak tulis sal benda nie pun da wat aku menggigil sangat2 !
tapi aku nk kongsi ngan korang ape yg dah jadi kat aku nie ..
mybe cite nie bolei wat moral tuk korang ke an ?? huhu *wink2* ..
oke la aku cite ajela an ..penat dah nak menulis nie ..n aku pun tau korang pun dah mlas nk bace gak an ?? hehe ..
mcm nie cite die ..aku ade sorang kawan laki ngan penpuan nie .. dua2 kawan aku nie ..aku sayang giler2 ! nama diorang aku ta yah la nak cite kat sini ei ..ta bek nk aib an orang ..
kawan aku yg laki tue die rapat giler ngan aku ..aku ingat rapat die ngan aku as a besfren only.. tp upe2 nye die suke kat aku .. tp die ta pena cite kat aku .. yg aku nie pulak cite mcm2 da kat die ..sgla rahsia aku sume aku cite kat die .. mcm mane aku nk tau yg die minat kat aku bab die ta pena nk cite pun .. salah aku ke ?? salah aku ke ??
kiteorang dah janji sgala rahsia masing2 ta bolei cite kat sape2 .. name lagi rahsia an ?? of cos la ta bolei cite kat sape2 .. nie ta.. disebab an die ta puas hati kat aku *mybe bab aku cite pasal laki2 yg aku suke kat die*.. trus die bocor an rahsia aku kat kawan2 die .. laki pulak tu ??
malu weh !!! sumpah aku ta pena nak ade kawan mcm nie dalam hidup aku ..n sumpah aku ta pena jupe kawan mcm nie  !!! lau setakat bocor an rahsia aku ta kesah sangat.. nie ta patut di tokok tambah sgla cerita ..nape nk wat penyedap cite ke ?? asal rahsia aku tue ta bes ?
so aku luah an pasaan sedih aku nie kat kawan penpuan aku yg sorang lagi tue ..
aku nangis giler2 kat die ! die sabar an aku n bg aku tenang ! die jugak nasihat an aku ...
aku sayang ko giler ar ...

skrang aku dah berwaspada dengan sume laki !
aku tau diorang nk jadi kawan aku ..tppppp !!
aku ta bolei lupe ape yg pena aku kena dulu ... bab tue aku minat laki korea ..
so korang da tau bab ape an ??? sori to say to all my friends ..
bukan aku ta nak kongsi rahsia n masalah ngan korang ..tapi aku trauma doh ..
neway aku sayang korang sangat2 !







p/s : bagi sape yg pena alami situasi macam aku kat atas tue ..sile la coment ei  .....





5 comments:

qyqa said...

tak pernah alami cam ni la sbb kami tak ada pon bff laki..
ishhhh.. laki tak bole caya...
huhuhuhu
hwaiting k.nyah!!!

ps:blog cantik!!!!!

aNiS aNiSa said...

manusia ni mudah lupa n susah nak crik yang betul2 pegang pada janji..jadi berwaspadalah =)

nyahpudina mint said...

qyqa : tq2 .. tu la pasal ! benci2 ..hee

anis : tq bab follow ei .. hee.. n tq bg some advice ..

Norashiqin Kamaruzaman said...

hye....huhu...apelah bff camtu....ish3....
btw, dah polo u back....(n_n)v

nyahpudina mint said...

shiqin : hehe .. tula pasal ..so sntiase watch out with ur bff .. hee .. n tq for follow back oke ...

Post a Comment