kisah dongeng aku ! ...

My Photo
nyahpudina mint
ipoh, Japan
name: nurul fatihah binti abdullah fathil ! call me nyah ...so easy rite ?? age :going to be 2o soon dis april .. faberet : listening korean songs ! L.O.V.E aisekerim pudina ! .. hate Y.E.L.L.I.N.G ! hate A.R.R.O.G.A.N.T ! hate my T.E.M.P.E.R !!! i can't to control my anger ! so u all watch out !.. im not ur maid oke ! i like to be ur friend! love H.O.N.G.G.I !!! ... love M.I.N.H.O !!! ...
View my complete profile

pengikut terhormat !

Sunday, March 6, 2011

BILE SAKIT HATI !

bile sakit hati korang buat ape ei ??
aku ?? ...

aku bile sakit hati aku akan nyanyi lagu faveret aku .. 
of cos la lagu korea ... aku suke lagu band ft island .. 
bab vokalis ft island tu *boipren* aku ! haha ...


i really-really love u my honggi oppa ! mmmuaaahh ! ...
nie gambar honggi oppa aku ..  











hensem kan ?? hehe ..
so kalau aku sedih dan sakit hati ... 
aku akan tengok gambar - gambar yang sangat cute nie ..

bile aku tgok je gambar-gambar yg sgt cute nie automatik aku jd senang hati !
nie la penyembuh hati aku ! ....


korang nk tgok video die ta ???
jap ei ... !



p/s : korang tgok la video nie .. ta rugi punyer aku gerenti !



0 comments:

Post a Comment