kisah dongeng aku ! ...

My Photo
nyahpudina mint
ipoh, Japan
name: nurul fatihah binti abdullah fathil ! call me nyah ...so easy rite ?? age :going to be 2o soon dis april .. faberet : listening korean songs ! L.O.V.E aisekerim pudina ! .. hate Y.E.L.L.I.N.G ! hate A.R.R.O.G.A.N.T ! hate my T.E.M.P.E.R !!! i can't to control my anger ! so u all watch out !.. im not ur maid oke ! i like to be ur friend! love H.O.N.G.G.I !!! ... love M.I.N.H.O !!! ...
View my complete profile

pengikut terhormat !

Tuesday, February 1, 2011

aku hate die...

                ..aku geram nye !!!
               ..hate..hate..
            ..nape aku sayang kat die..
                  ..nape?? nape??..


           ..aku sayang giler kat sorang budak nie..
              .. name die an...jeng ! jeng ! jeng !..
                              ..guess who..hehe..
                             ..his name...........
                              ..secret ! ..haha..


                ..oke la aku cite la ei..
                 ..bab msti korang da cam nk bunuh aku an??..
                ..haha.... aku pgil dye AA..


                                 erm???..
                              ..dpt teka ta lagi sape orgnye??
                                        hehe..
                            ..dia adalah ASRUL AMRI..
                           ..my love forever..
                            ..love u dear ! ! ~~~
     

0 comments:

Post a Comment