kisah dongeng aku ! ...

My Photo
nyahpudina mint
ipoh, Japan
name: nurul fatihah binti abdullah fathil ! call me nyah ...so easy rite ?? age :going to be 2o soon dis april .. faberet : listening korean songs ! L.O.V.E aisekerim pudina ! .. hate Y.E.L.L.I.N.G ! hate A.R.R.O.G.A.N.T ! hate my T.E.M.P.E.R !!! i can't to control my anger ! so u all watch out !.. im not ur maid oke ! i like to be ur friend! love H.O.N.G.G.I !!! ... love M.I.N.H.O !!! ...
View my complete profile

pengikut terhormat !

Monday, January 31, 2011

...debaran bermula...

..aku takut giler doh !!!
..malam nie tepat kul 12.3o..
..aku dapat tau yg result stpm nk kua da..
..pas raye cine..

oh no..stressnye aku ngan brite yg mngejut an nie..
.. yela..
dulu kate akhir bulan dua..
..nie awal2 bulan..cmner ni???
..takut giler doh..nooo !!!

..aku takut ngan subjek pa..
..pa tu ialah pengajian am..
..mang kiler subjek la..
hope aku dpt prinspals..
..nk 5p..ngan atleast dpt dua A..

..ples all..pray for me oke..
oh my god !! help me plesh..

0 comments:

Post a Comment