kisah dongeng aku ! ...

My Photo
nyahpudina mint
ipoh, Japan
name: nurul fatihah binti abdullah fathil ! call me nyah ...so easy rite ?? age :going to be 2o soon dis april .. faberet : listening korean songs ! L.O.V.E aisekerim pudina ! .. hate Y.E.L.L.I.N.G ! hate A.R.R.O.G.A.N.T ! hate my T.E.M.P.E.R !!! i can't to control my anger ! so u all watch out !.. im not ur maid oke ! i like to be ur friend! love H.O.N.G.G.I !!! ... love M.I.N.H.O !!! ...
View my complete profile

pengikut terhormat !

Saturday, February 12, 2011

piknik kat pantai tengkorak !! L.A.N.G.K.A.W.I ! ..

ari jumaat aritue aku p piknik ngan my acu's family !!
besh giler aritue ..
teorang sume bangun awal aritu nk siap2 ..
acu masak macam2 ..
nasi daging..keropok..nasi goreng..steambot ngan ai asam ..
sonok giler !!
sampai2 sane adam aka cikdam da ta sabar2 nk p mandi da ..
aku ta mnd pun bab takut "sunburn" balik muke nie ..
aku da serik doh !!
so teorang tgkap la gbr dulu .. 



adam pulak die nak men tanam2..
ala men tanam badan lam pasir tue la ..
hehe..kelako je tgk !!
pastu lme pastu die kate ta nk men da ..
bab ape ??
hehe..bab die kate gatal badan ..
tula nk men tanam2 lagi ..


aku pulak tulis name aku ats pasir !!
sweet je ..
suke aku ..
nk tgok ??ala aku tulis N.Y.A.H je ..
nk tulis N.Y.A.H.P.U.D.I.N.A !! takut ta muat msuk cam la pulak..haha..

aku suke sangat gbr yang kat ats nie..
tp muke adam tu ..
hehe ..ase cam nk edit je..
esh budak nie la..
haha..budak nakai !!

0 comments:

Post a Comment