kisah dongeng aku ! ...

My Photo
nyahpudina mint
ipoh, Japan
name: nurul fatihah binti abdullah fathil ! call me nyah ...so easy rite ?? age :going to be 2o soon dis april .. faberet : listening korean songs ! L.O.V.E aisekerim pudina ! .. hate Y.E.L.L.I.N.G ! hate A.R.R.O.G.A.N.T ! hate my T.E.M.P.E.R !!! i can't to control my anger ! so u all watch out !.. im not ur maid oke ! i like to be ur friend! love H.O.N.G.G.I !!! ... love M.I.N.H.O !!! ...
View my complete profile

pengikut terhormat !

Saturday, January 29, 2011

sayang hang !!!!

                ..aku syg giler kat kawan aku sorang nie...
                         ..syg giler2 kat dye..
                  ..dye la bespren aku forever..
                  ..aku suke cite prob aku kat dye..
                  ..dye setia tuk mndgr sgale prob aku..
            ..kadang2 aku ta sampai ati nk cite prob kat dye..
                   ..bab aku sian kat die..
               ..tp dye ttp nk dgr prob aku..
               ..aku cyg hg giler chah..
                  ..love u always bebeh !!!...

0 comments:

Post a Comment